اثر انگشت روی کارتریج کانن 726 قاتل مخوف را رسوا کرد

بارها و بارها شاهد خشک شدن کارتریج کانن 726 به دلیل استفاده نادر هستیم. برای جلوگیری از خشک شدن و یا گرفتگی کارتریج‌های جوهر، می‌توانید آزمایش‌های جوهر را انجام دهید. انتخاب حالت چاپ متفاوت نیز می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

چه یک چاپگر جوهرافشان یا لیزری، پنجره چاپی که روی صفحه رایانه شما ظاهر می شود چندین گزینه در دسترس دارد. به دنبال «پیش‌نویس»، «مقیاس خاکستری» یا گزینه‌های دیگری باشید که جوهر کمتری مصرف می‌کنند. بهترین چاپ را برای نسخه های نهایی و موارد ارائه شده در تنظیمات حرفه ای رزرو کنید. نیازی به هدر دادن جوهر در یک کپی داخلی که در یک فایل یا سطل زباله قرار می گیرد وجود ندارد.

آیا می دانستید؟ برخی از فونت ها نسبت به بقیه جوهر بیشتری مصرف می کنند. به عنوان مثال، Times New Roman، Courier و Garamond از جوهر و تونر کمتری نسبت به Arial استفاده می کنند.

به طور شگفت انگیزی، تقریباً 375 میلیون کارتریج کانن 726 هر سال در محل های دفن زباله قرار می گیرند و تجزیه آنها ممکن است تا 1000 سال طول بکشد. اما شما می توانید سهم خود را برای به حداقل رساندن این ضایعات غیر ضروری انجام دهید.

هنگامی که کارتریج چاپگر شما خالی شد، آن را بازیافت کنید. کارتریج های جوهر بازیافتی را می توان دوباره مانند نو ساخت. همه تولیدکنندگان اصلی چاپگرها برنامه‌های بازیافت کارتریج آسانی دارند که به شما امکان می‌دهد تا خالی‌های خود را بدون هیچ هزینه‌ای بازگردانید.

علاوه بر این، امکان تحویل جوهر «در زمان مقرر» وجود دارد، یا فقط زمانی که دستگاه گزارش می‌کند که در حال اتمام است. با این نوع خدمات، هرگز انبوهی از تونر استفاده نشده در کمد جایی ندارید.

اگر کسب و کار شما به خدمات تونر و جوهر نیاز دارد یا در مورد این یا هر مشکل دیگری در رابطه با چاپ سؤالی دارید، لطفاً با کارشناسان چاپ در شرکت گوردون فلش تماس بگیرید یا درخواست ارزیابی چاپ رایگان کنید.