ارسال چندین کارتن کلوچه نادری لنگرود برای زلزله زدگان آذربایجان

برای تهیه کلوچه نادری لنگرود فراتر از همه دستور العمل ها، می توانید نسخه های سالم تری از کلوچه ها و محصولات پخته شده مورد علاقه خانواده را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. اگر در دستور غذا به کره نیاز دارید، با جایگزینی نیمی از کره با روغن های سالم مانند روغن زیتون شروع کنید.

سپس ببینید آیا می توانید نیمی از آرد تصفیه شده و همه منظوره را با آرد سبوس دار جایگزین کنید. از آنجا، می توانید با افزایش درصد روغن های سالم و غلات کامل به آزمایش خود ادامه دهید.

در اینجا ده ها نکته و بینش آشپزخانه آزمایشی وجود دارد که نانوایان خانگی می توانند از آنها برای ساختن کلوچه نادری لنگرود با طعم عالی استفاده کنند.

بخش ها را کوچک کنید. کلوچه های بزرگی که در شیرینی فروشی ها بسیار محبوب شده اند، در واقع دو تا سه برابر کلوچه هایی هستند که مادربزرگ شما می پخته است.

از یک قالب مافین با اندازه استاندارد استفاده کنید که حدود 2 اونس در هر فنجان گنجایش دارد، فنجان ها را با آستر کاغذی بپوشانید و فنجان ها را تا نیمه با خمیر پر کنید. به این ترتیب می توانید یک دستور پخت استاندارد 12 مافین را برای تهیه 18 مافین کوچکتر “کشش” کنید.


به طور کامل روی غلات بروید. شما به راحتی می توانید 50 درصد آرد سفید و همه منظوره را در دستور پخت کلوچه مورد علاقه خود جایگزین آرد کامل گندم کنید، بدون اینکه طعم یا بافت آن به خطر بیفتد.

با کمی تغییرات، می توانید همه آرد همه منظوره را با آرد کامل جایگزین کنید. اگر از آرد کامل گندم استفاده می کنید، بسته به نوع مافینی که درست می کنید، باید یک یا دو قاشق غذاخوری مایع اضافه کنید، یا روغن نباتی، دوغ یا آب میوه.

آرایش بزرگ مافین از چندین نوع مختلف آرد غلات کامل استفاده می کند: آرد شیرینی گندم کامل (که پروتئین کمتری نسبت به آرد گندم کامل استاندارد دارد و به محصولات پخته شده بافت لطیف تری می دهد).

جو دوسر، آرد گندم سیاه و سایر آردهای غلات کامل را نیز می توان در کلوچه ها و سایر محصولات پخته شده گنجاند. مطمئن شوید که آرد غلات کامل را در یخچال نگهداری کنید: چربی های غیراشباع سالم موجود در این آردها اگر در دمای اتاق نگهداری شوند ممکن است فاسد شوند.