استفاده از ایزوگام حفاظ باران در صندلی های خودروی گرانقیمت بازیگر آمریکایی

نشتی در سازه ها یا زیرساخت های بتنی به طور کلی به عنوان مشکلات جزئی در زمینه ساخت و ساز نادیده گرفته می شود، اما اخیراً نشتی در سازه ها و زیرساخت های بتنی به عنوان یک معضل اجتماعی بیشتر مورد تاکید قرار گرفته است.

علاوه بر کاهش ارزش دارایی اموال و مشکلات بهداشتی، ادامه نشت می تواند باعث کاهش قابل توجه دوام سازه شود. در موارد شدید سهل انگاری در نگهداری، زیرساخت های بزرگ می توانند فرو بریزند.

برای بسیاری از انواع سازه های بتنی موجود، نوعی آب همیشه وجود دارد، بنابراین ایزوگام حفاظ باران باید به درستی نصب شود تا ایمنی، دوام و عملکرد سازه تضمین شود. در مهندسی بتن، بتن ضد آب با کیفیت بالا اغلب برای جلوگیری از نشت استفاده می شود و مهندسی ضد آب از مواد ضد آب مختلف برای جلوگیری از نشت آب استفاده می کند.

ایزوگام

با این حال، در واقعیت، اثرات چنین اقدامات ضد آب به درستی نمایش داده نمی شود و نیاز به مطالعات و ارزیابی بیشتر است.

این مجله از نویسندگان دعوت می کند تا مقالاتی را در مورد توسعه ساخت و سازهای عایق رطوبتی موفق یا مواد برای حفاظت از سقف سازه های بتنی و دیوارهای زیر درجه منتشر کنند.

هنگامی که نوبت به ترویج یک بحث فعال در مورد چگونگی ایجاد یک روش سیستم‌بندی و استاندارد بین‌المللی عایق‌سازی سازه‌های بتنی می‌رسد، امیدواریم که این شماره ویژه بتواند پایه‌ای برای شروع چنین پلت فرم دانشگاهی باشد.

اجرای مواد عایق رطوبتی برای سقف و سازه های بتنی زیرزمینی. مواد ضد آب ضد خوردگی مخازن آب بتنی؛ مواد مقاوم در برابر نفوذ ریشه، برای ضد آب کردن زمین مصنوعی؛ ویژگی های عملکرد مورد نیاز برای مواد ضد آب و روش های اجرا.
روش های ارزیابی مواد عایق رطوبتی؛ مواد ترمیم برای ترک های نشت آب در سازه های بتنی. جلوگیری از فن آوری نشت آب برای سازه های بتنی، تکنولوژی درزگیر؛
سایر فناوری های مربوط به مواد عایق رطوبتی، روش های اجرا، روش های آزمایش و غیره.