انتخاب رنگ پارچه مبلی مازراتی و پورشه موجب دعوا بین زن و شوهر شد

حس مبل های پارچه ای بسته به پوشش های استفاده شده و سیستم پشتیبانی مبل (یعنی کوسن ها و قاب) بسیار متفاوت است. با این حال، مبل‌های با روکش‌های پارچه‌ای، به دلایل مختلف، در مجموع راحت‌تر از مبل‌های چرمی هستند.

اول، پارچه مبلی مازراتی و پورشه معمولا نرم تر و گرم تر از چرم هستند. درست مانند صندلی‌های چرمی ماشین شما، مبل‌های چرمی می‌توانند در تابستان گرم و چسبنده و در زمستان سرد باشند و مبل‌های چرمی سفت‌تر از مبل‌های پارچه‌ای هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب مبل خود اینجا را کلیک کنید.

دوم، از آنجایی که پارچه معمولاً نرم‌تر از چرم است، یک مبل پارچه‌ای از قبل «شکسته» به سراغ شما می‌آید. البته در این مورد مراقب باشید: شما پارچه ای می خواهید که نرم باشد اما خیلی نرم نباشد پارچه باید شکل خود را حفظ کند و هنگام ایستادن چروک یا افتادگی نداشته باشد.

سایش پوشش های پارچه ای اغلب به کیفیت پارچه بستگی دارد. همانطور که انتظار دارید، روکش پارچه ای باکیفیت (درست مانند چرم باکیفیت) برای پوشیدن بهتر است.

COREME طیف بسیار متراکمی از پارچه ها را به شما پیشنهاد می دهد که از بین آنها انتخاب کنید و همه آنها از نظر استحکام و مقاومت زیبایی شناختی در طول زمان معیارهای بسیار سختی را برآورده می کنند.

تمام مبل‌های COREME ما با روکش‌های پارچه‌ای دارای روکش ضد لک هستند، بنابراین در صورت ریزش به راحتی با محصولات مخصوص یا بخارشوی دستی تمیز می‌شوند. همچنین، بر خلاف چرم، پارچه تمایل دارد که با پنجه های حیوانات خانگی و کلاسورهای تکالیف بچه ها بهتر برخورد کند.

در COREME ما از پارچه‌های نوع «میکروفایبر» استفاده می‌کنیم که نگهداری از آن‌ها بدون بر جای گذاشتن اثری بسیار آسان است! تنوع بسیار زیادی از پوشش های پارچه ای وجود دارد: رنگ ها، خواص، بافت، چیزی برای همه سلیقه ها و برای همه بودجه ها وجود دارد!

با این حال، برخی از آن‌ها نسبت به بقیه متنوع‌تر هستند، ما مزایا و معایب هر یک از محبوب‌ترین پوشش‌های پارچه‌ای را خواهیم دید تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین پوشش‌ها برای نیازهایتان کمک کنیم.