بازار پارچه های بهداشتی بر اساس مواد اولیه

بازار پارچه های بهداشتی بر اساس مواد اولیه (پلی پروپیلن، پنبه، پلی استر، ویسکوز، پلی آمید و غیره)، نوع پارچه (نبافته، بافته شده و بافتنی) و کاربرد (محصولات بهداشتی، محصولات پانسمان، پوشاک، پتو و ملافه، اثاثه یا لوازم داخلی، حریم خصوصی پرده ها و موارد دیگر): تحلیل فرصت های جهانی و پیش بینی صنعت 2020-2027 به روز رسانی در صورت تقاضا در دسترس است

 

کووید-۱۹
همه‌گیری کل جهان را مختل کرد و بسیاری از صنایع را تحت تأثیر قرار داد.

تجزیه و تحلیل دقیق تأثیر COVID-19 را دریافت کنید

چشم انداز بازار پارچه های بهداشتی – 2020–2027
اندازه بازار جهانی پارچه‌های بهداشتی در سال 2019 به 15.9 میلیارد دلار رسید و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 به 37.4 میلیارد دلار برسد و از سال 2020 تا 2027 با CAGR 13.0 درصد رشد کند.

گسترش مداوم COVID-19، تقاضا برای ماسک های محافظ، روپوش، دستکش، پارچه ملحفه ای عروس و غیره را افزایش داده است. بنابراین، حمایت از رشد بازار پارچه های بهداشتی.
هدف اولیه پارچه های بهداشتی کاهش خطر آلودگی و انتقال پاتوژن ها و بیماری ها در بافت است. پارچه های بهداشتی به دلیل ضد آب، انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر شعله، مقاومت در برابر فشار و خواص ضد میکروبی، تقاضای زیادی دارند. پارچه های بهداشتی به ویژه برای کاربردهای مختلف در صنعت مراقبت های بهداشتی ساخته می شوند. این پارچه ها برای استفاده در کاربردهای پزشکی و بهداشتی ساخته شده اند. از پلی پروپیلن، پلی استر، پنبه، ویسکوز، پلی آمید و سایر الیاف می توان برای ساخت پارچه های بهداشتی استفاده کرد. الیاف مورد استفاده در صنعت مراقبت های بهداشتی باید دارای خواص ضد میکروبی، مقاوم در برابر آتش، غیر آلرژیک و غیر سرطان زا باشند.

 

پارچه مازراتی

 

بازار جهانی پارچه های بهداشتی

اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش دریافت کنید: درخواست صفحات نمونه

یکی از بخش های صنعت نساجی پزشکی که به سرعت در حال رشد است، پارچه های بهداشتی هستند. رشد این بخش با ظهور امکانات پزشکی و مراقبت های بهداشتی در کشورهای در حال توسعه کمک شده است.

پارچه های بهداشتی بیشتر در بیمارستان ها روتختی پارچه ای ساده برای جلوگیری از گسترش و گسترش بیماری های باکتریایی به دلیل افزایش تعداد بستری ها استفاده می شود. انتظار می رود افزایش هزینه ها برای اقلام بهداشتی شخصی مانند نوار بهداشتی، پوشک بچه و پوشک بزرگسالان و همچنین پیشرفت های فنی مستمر با هدف بهبود کیفیت و پارامترهای عملکرد، بازار جهانی را هدایت کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود تعداد زنان شاغل در سراسر جهان و همچنین کمپین‌های دولتی برای تشویق استفاده از نوارهای بهداشتی حتی در مناطق روستایی، بازار پارچه‌های بهداشتی را در دوره پیش‌بینی‌شده به پیش ببرد.

با این حال، کاهش جزئی در نرخ بازپرداخت عوارض می تواند مانع از گسترش بازار شود. انتظار می رود در دسترس بودن فنجان های قاعدگی به عنوان جایگزینی برای نوار بهداشتی، رشد بازار پارچه های بهداشتی را محدود کند. تحولات محصول همچنین از طریق افزایش رقابت بین رهبران بازار به معرفی کالاهای گران‌قیمت به بازار کمک می‌کند.

رنگ بندی پارچه کرپ مازراتی

 

بازار جهانی پارچه های بهداشتی بر اساس مواد خام، نوع پارچه، کاربرد و منطقه تقسیم بندی شده است. بر اساس مواد خام، بازار به پلی پروپیلن، پنبه، پلی استر، ویسکوز، پلی آمید و غیره طبقه بندی می شود. بر اساس نوع پارچه، بازار به دو دسته نبافته، بافته شده و بافتنی تقسیم می شود. بر اساس کاربرد، بازار به محصولات بهداشتی، محصولات پانسمان، لباس، پتو و ملافه، اثاثه یا لوازم داخلی، پرده های حریم خصوصی و غیره تقسیم می شود. بر اساس منطقه، بازار در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و LAMEA تجزیه و تحلیل می شود.

شما حتی می توانید مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی الگو کشی کنید.

بازار جهانی پارچه های بهداشتی، بر اساس مواد خام
از نظر مواد اولیه، به دلیل تقاضای زیاد برای استفاده در محصولات بهداشتی، پلی پروپیلن بیشترین سهم را در بازار پارچه های بهداشتی در سال 2019 به خود اختصاص داد. از آنجایی که پلی پروپیلن در صفحه اصلی محصولات بهداشتی استفاده می شود، افزایش تقاضا برای نوار بهداشتی و بسته بندی کودک باعث افزایش تقاضا می شود. تقاضا برای مواد

 

قیمت پارچه کرپ کش ترک

 

بازار پارچه های بهداشتی
توسط مواد خام
پلی پروپیلن به عنوان پردرآمدترین بخش پیش بینی می شود.
اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش دریافت کنید: درخواست صفحات نمونه

بازار جهانی پارچه بهداشتی، بر اساس نوع پارچه
از نظر نوع پارچه، به دلیل خاصیت جذب عالی، نرمی، صافی، استحکام، راحتی و تناسب، قابلیت کشش و مقرون به صرفه بودن، از پارچه های نبافته به عنوان جایگزینی برای منسوجات معمولی استفاده می شود.

بازار پارچه های بهداشتی
بر اساس نوع پارچه
منسوجات غیر بافته به عنوان پردرآمدترین بخش پیش بینی می شود.

بازار جهانی پارچه های بهداشتی، بر اساس منطقه
بر اساس منطقه، اروپا بیشترین سهم را در بازار پارچه های بهداشتی و پارچه خنک مانتویی در سال 2019 تا 39.6 درصد به دلیل افزایش پذیرش محصولات بهداشتی زنانه در کشورهایی مانند هند و چین داشت.

بازار پارچه های بهداشتی
بر اساس منطقه
اروپا 2027
آمریکای شمالی
آسیا و اقیانوسیه
لامئا
اروپا در سال 2019 موقعیت مسلط را به خود اختصاص داده است و همچنان در طول دوره پیش بینی برتری خود را حفظ خواهد کرد.

 

 

مزایای کلیدی برای سهامداران

این گزارش تحلیلی عمیق از پیش‌بینی بازار پارچه‌های بهداشتی همراه با روندهای بازار فعلی و آتی ارائه می‌کند.
این گزارش محرک‌های کلیدی، فرصت‌ها و محدودیت‌های بازار را به همراه تحلیل‌های تاثیر در طول دوره پیش‌بینی برجسته می‌کند.
تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر به تجزیه و تحلیل پتانسیل خریداران و تامین کنندگان و سناریوی رقابتی صنعت پارچه های بهداشتی جهانی برای ایجاد استراتژی کمک می کند.
تجزیه و تحلیل جامع بازار پارچه های بهداشتی عواملی را پوشش می دهد که رشد بازار را هدایت و مهار می کند.
هدف داده های کیفی در این گزارش پویایی بازار، روندها و تحولات است.
تأثیر کووید-19 بر بازار جهانی پارچه های بهداشتی و پارچه مبلی طرح چرم

همه گیری COVID-19 منجر به افزایش ورودی بیماران شده است. در نتیجه، پارچه‌های مراقبت‌های بهداشتی مانند کیت‌های PPE، ملحفه‌های تخت، ماسک‌ها و سایر موارد، تقاضای بالایی دارند. در آوریل 2020، دادگاه عالی هند به دولت دستور داد تا تجهیزات حفاظتی را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی فراهم کند. مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ماسک استفاده می کنند. در طول شیوع COVID-19، انتظار می‌رود که میزان مصرف بالای پوشاک پزشکی و سایر اقلام مبتنی بر پارچه باعث افزایش تقاضا در بازار جهانی پارچه‌های بهداشتی شود.