برای انتخاب مبل حتما آن را در نور طبیعی نگاه کنید

قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ و پارچه ی مبل کرم قهوه ای ، چندین نمونه از انواع پارچه های مورد علاقه خود را سفارش دهید. بیش از نیمی از همه کدام؟ اعضای مورد بررسی (51٪) بیش از 10 سال مبل های قبلی خود را داشتند، بنابراین قطعاً ارزش دارد که برای انتخاب رنگی که دوست دارید وقت بگذارید.

نمونه ها معمولا رایگان هستند، بنابراین بهتر است طیف وسیعی از گزینه های مختلف را در اختیار داشته باشید. دیدن عکسی از پارچه انتخابی شما به معنای لمس آن و نگاه کردن به آن در نورهای مختلف نیست.

حداقل چند روز با نمونه ها زندگی کنید. آنها را در نور طبیعی و مصنوعی طبع لوبیا چیتی نگاه کنید تا ببینید در زمان های مختلف روز چگونه به نظر می رسند. حتی می توانید مقداری غذا یا نوشیدنی را روی آنها بپاشید تا ببینید چقدر خوب تمیز می شوند. و اگر نگران خراش های حیوانات خانگی هستید – به خصوص گربه ها – به آن ها اجازه دهید نمونه ها را پنجه بزنند تا ببینند پارچه چگونه نگه می دارد.

مبل

 

انتخاب پارچه مبل
چه به دنبال چرم نرم باشید و چه کتانی لباس مجلسی دخترانه جدید با ظاهری آرام، پارچه ای که مبل شما با آن روکش شده است، رنگ و بوی اتاق نشیمن شما را خواهد داد.

برای نشستن روزانه در اتاقی که زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است پارچه‌های دست‌ساز و مقاوم را با درمان محافظت از لکه ترجیح دهید. چرم مرغوب نیز انتخابی بادوام است.

الیاف مصنوعی بادوام‌ترین الیاف هستند – به‌ویژه بافت‌های مسطح بافت از سخت‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین الیاف برای خانواده‌ها هستند، زیرا لکه‌ها را بهتر می‌بخشند و کمتر دچار گیر می‌شوند.

پارچه مبل های محبوب
در اینجا کدام هستند؟ با توجه به بیش از 2900 نفری که سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف در نظرسنجی ما شرکت کردند، پنج پارچه مبل برتر اعضا.

چرم (29%)
ترکیب پنبه (21%)
ترکیب پشم (11%)
پنبه/کتانی (9%)
مصنوعی (7%)
ما مزایا و معایب کلیدی این و سایر انواع پارچه مبل محبوب را در زیر خلاصه کرده ایم.

  • منابع:
    1. Sofa buying guide: how to buy the best sofa
  • تبلیغات: 
    1. انواع درخت بادام هندی موجود در جهان
    2. چگونگی گلدهی درخت بادام هندی
    3. کاهش مرگ و میر با مصرف باقالی در جهان
    4. آنالیز قسمت های مختلف درخت بادام هندی