به پرواز در آمدن موتور اسباب بازی هنگام بازی کودک با آن

هنگامی که کودک بتواند پاهای خود را به پدال موتور اسباب بازی برساند معمولاً بین 1 تا 2 سالگی می توانید تمرین را شروع کنید. فیزیوتراپیست اطفال ربکا تالمود پیشنهاد می کند که با اسباب بازی سواری شروع کنید تا بالا و پایین رفتن، حرکت رو به جلو و هدایت و حرکت در اطراف موانع را تمرین کنید.

او به والدین توصیه می کند که هر بار روی یک مهارت تمرکز کنند. گرفتن فرمان و پدال زدن به یکباره ممکن است کودک نوپا را تحت تأثیر قرار دهد. این یکی از دلایلی است که چرا موتور اسباب بازی فشاری هدایت شده توسط والدین می توانند راه خوبی برای شروع کار باشند.

جودی وانگ، فیزیوتراپیست مستقر در لس آنجلس، می‌گوید: «تریک‌ها واقعاً اولین ابزاری هستند که به بچه‌ها حس حرکت رو به جلو را می‌دهند. آنها همچنین به رشد توانایی های پردازش بصری کودک در حین حرکت کمک می کنند.

در سنین 1 تا 2 سالگی، بچه ها می توانند به طور ایمن در یک تریک بنشینند و به طور متوسط حدود 2 و نیم تا 3 سالگی، می توانند به تنهایی شروع به رکاب زدن کنند.

ما با در نظر گرفتن خانواده‌ها به این راهنما نزدیک شدیم و روی موتور اسباب بازی تمرکز کردیم که فکر می‌کنیم در طولانی‌ترین بازه زمانی بیشترین استفاده را خواهند برد. ترفندهای رشد با من که با کودک در چندین مرحله رشد تکامل می یابند، بدیهی است که به خوبی با این طرح مطابقت دارند.

ما همچنین به سه چرخ سنتی نگاه کردیم که استفاده از آنها سرگرم کننده است و به بچه ها کمک می کند تا مهارت های فیزیکی مانند پدال زدن و فرمان را تمرین کنند مهارت هایی که هنگام انتقال به دوچرخه مفید هستند.

پس از انجام مصاحبه‌های اولیه با فیزیوتراپ‌ها، صحبت با صاحبان فروشگاه‌های دوچرخه، نظرسنجی از والدین از سراسر کشور، و بررسی برترین انتخاب‌های وبلاگ‌هایی مانند Babylist و محبوب‌ترین و پربازدیدترین مدل‌ها در سایت‌هایی مانند Amazon، Target و سایر خرده‌فروشان برتر.

ما بیش از 30 مدل سه چرخه را مورد بررسی قرار دادیم و روی یک استخر آزمایشی 12 تایی قرار گرفتیم که توصیه شده بود، به خوبی بررسی شده بود، و/یا شامل ویژگی هایی بود که والدین گفتند می خواهند. ما تعیین کردیم که یک تریک عالی باید: