تشخیص بوی چرم مصنوعی خارجی از دور توسط سگ پلیس

آموزش فنی سازماندهی شده دولتی با تمرکز بر تولید چرم در اوایل دهه 1900 در هند معرفی شد. این مقاله تاریخچه این تلاش را ردیابی می کند و آن را در یک گزارش گسترده تر از تاریخچه آموزش فنی در تولید چرم قرار می دهد.

یکی از اهداف کلیدی آن تغییر عقاید ریشه‌دار در مورد صنعت چرم مصنوعی خارجی به عنوان یک صنعت «سنتی» مرتبط با طبقه پایین و موقعیت اجتماعی بود.

در حالی که برخی نگرانی‌های مشترک بر این پروژه در اروپا و هند تأثیر می‌گذاشت، تفاوت‌های مهمی وجود داشت، زیرا آموزش فنی در تولید چرم در هند باید عواملی مانند انگ شدید پوست و پوست را که توسط کاست از یک طرف اجباری شده بود، بررسی می‌کرد.

چرم

از سوی دیگر، ادغام آنها در اقتصاد استعماری سرمایه داری و سودآوری بالای آنها. تصمیمات در مورد اینکه چه کسی یا چه چیزی باید آموزش داده شود، و با کدام روش های آموزشی، از طریق این مذاکرات ایجاد می شد.

مقاله این تاریخچه را از طریق مطالعه دو مؤسسه پیشرو که آموزش فنی در این زمینه ارائه کرده اند، بررسی می کند. این نشان می‌دهد که چگونه ابتکارات رسمی آموزش مهارتی و فنی، به روش‌های پیچیده، به واسطه بستر تاریخی آن‌ها، ساختارهای اجتماعی و اقتصادی، ایدئولوژی‌ها و مفاهیم مهارتی غالب، و به نوبه خود واسطه بوده است.

اعلامیه هفته گذشته تایید کرد که این اتفاق افتاده است و مورد تحسین گسترده همه دست اندرکاران قرار گرفت. حجم عظیمی از کار هنوز باید انجام شود و حمایت و مشارکت صنعت برای رسیدن به نتیجه برنامه ریزی شده در سال 2018 حیاتی است، با این حال این لحظه به یاد ماندنی باقی می ماند که می توانیم تردیدها در مورد دوام پروژه را کنار بگذاریم.