خوردن گردو سبز در تویسرکان برای کودکان شادی آور است

مصرف گردو سبز در تویسرکان به دلیل ترکیب منحصر به فرد آن در مواد مغذی زیست فعال و فیتوکمیکال ها و هم افزایی پیچیده بین آنها برای تأثیر بر مسیرهای متابولیک متنوع، سلامت کلی را بهبود می بخشد.

ALA و ریزمغذی های اصلی گردو همراه با اهداف بیولوژیکی اصلی آنها (اتصالات پیکان بلند) نشان داده شده است. اثرات خالص نشان داده شده در مطالعات تجربی و یا بالینی بر روی متغیرهای پیامد مربوط به قلب و عروق، مغز و سلامت کلی برای هر ماده مغذی مربوطه گردو و مصرف گردو کامل نشان داده شده است.

نتیجه کلی کاهش بروز و یا مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیرواگیر مزمن مانند CVD، سرطان و اختلالات نورودژنراتیو خواهد بود، همانطور که در مطالعات کوهورت مشاهده‌ای که ارتباط بالینی قرار گرفتن در معرض آجیل، به طور کلی، یا گردو، به طور خاص، پیشنهاد شده است.

در حال حاضر موضوع مهمی برای مطالعه در میان دانشمندان محیط زیست است. در حال حاضر، محصولات فرعی کشاورزی و محصولات مبتنی بر کربن مشتق شده از محصولات زائد به نظر می رسد که به دلیل فراوانی، تجدید پذیری و مقرون به صرفه بودن، جذاب ترین مواد برای حذف مواد شیمیایی مختلف سمی باشند.

در سال‌های اخیر، بقایای زباله‌های گیاهی مختلف به عنوان جاذب در نظر گرفته شده‌اند. جداسازی مواد خطرناک با استفاده از جاذب‌های جایگزین کم‌هزینه می‌تواند سودمند باشد زیرا یک مزیت مضاعف دارد، یعنی مدیریت مواد زائد و تصفیه آب.

علاوه بر این، AC های کم هزینه که از زیست توده به دست می آیند مشابه یا بهتر از کربن های فعال دانه ای مبتنی بر زغال سنگ غیر قابل تجدید (GAC) هستند و ممکن است با موفقیت جایگزین GAC ها شوند.

در نتیجه، مواد مورد استفاده برای تولید AC بسیار مهم است زیرا به طور قابل توجهی بر ظرفیت جذب تأثیر می گذارد. برای این منظور از شله به عنوان مواد زائد کشاورزی استاندارد و ارزان استفاده می شود.