دمپایی روفرشی حوله ای که توسط فوتبالیست معروف به کودک سرطانی هدیه داده شد

اکثر مردم فکر می کنند که کف خانه شان کاملا تمیز است. بله، ممکن است تمیز و بدون لک به نظر برسد، اما میکروب ها و باکتری های زیادی وجود دارد که شما به سادگی نمی توانید آنها را با چشم غیر مسلح ببینید.

علاوه بر این، با استفاده از جاروبرقی، تمیز کردن با مواد شوینده و غیره، نمی توانید از ورود میکروارگانیسم های مضر با هوا، آب و سایر حامل ها به خانه جلوگیری کنید. پوشیدن دمپایی حیاتی است، زیرا به محافظت از پاهای شما در برابر بیماری های واگیر پا کمک می کند.

برخی از آنها عفونت قارچی پای ورزشکار و ناخن پا هستند. نکته اصلی این است که دمپایی روفرشی حوله ای از پاهای شما در برابر عفونت های باکتریایی یا قارچی در خانه محافظت می کنند.این بیشتر در مورد نوزادان کوچک و افراد مسن اعمال می شود.

پای نوزاد صاف نیست، بنابراین تا یک سن خاص، هنگام راه رفتن بیشتر می‌افتد. اگر کودک شما برای راه رفتن وقت می گذارد، شاید باید در حالی که دمپایی پوشیده است به او کمک کنید راه برود. کفش های تخت پشتیبانی می کنند.

وقتی صحبت از افراد مسن به میان می‌آید، باید دمپایی بپوشند که دارای پایه قوس خوبی باشد. به غیر از راحتی، به کاهش فشار کمک می کند. اگر با افزایش سن احساس می‌کنید هنگام راه رفتن کمی می‌لرزید، دمپایی را بهترین دوست خود قرار دهید تا با هر قدمی که برمی‌داری تعادل و ثبات خود را افزایش دهد.

با این حال، توجه داشته باشید که چیزی نمی پوشید که ممکن است مشکل را افزایش دهد، زیرا قوس بدون پشتیبان می تواند منجر به درد و ناراحتی شود.برخی از نظر دهندگان به کاهش کیفیت Moccasins Wicked Good اشاره کرده و از فرسودگی آنها پس از چند ماه استفاده شکایت کردند.

کارکنان Wirecutter که این دمپایی‌ها را برای مدت طولانی آزمایش می‌کنند، چنین مشکلی را تجربه نکرده‌اند، و جفت‌هایی که برای آزمایش امسال سفارش دادیم، همگی مانند جفت‌های قبلی ساخته شده بودند. ما همچنان به کیفیت نگاه می کنیم و این راهنما را بر اساس آن به روز می کنیم.