سیر ترشی فوق العاده ایی که در شیشه درست می شود

سیر ترشی فوق العاده است که در داخل شیشه خورده می شود، اما به راحتی در خانه در بشقاب غذاخوری یا در غذاهای خانگی گنجانده می شود.
در ورمونت، کشت سیر تقریباً یک مذهب است، و حتی حومه شهرها اغلب در حیاط کناری سیر ترشی سفید برای یک یا دو ردیف از این غذای تند، جا پیدا می کنند.

در خانه خود، ما کشت سیر را بسیار جدی می‌گیریم و هر سال بین 400 تا 600 پیاز سیر رشد می‌کنیم.

این به طور متوسط برای یک حباب در روز در آشپزی خانگی سیر ترشی ما کافی است، به علاوه مقدار زیادی برای چاشنی ترشی نان و کره مورد علاقه من، سس ماکارونی کنسرو شده خانگی، و ذخیره دانه برای کاشت سیر در پاییز، شروع دوباره چرخه

امسال، چند تخت بلند دیگر اضافه کردیم تا بیشتر رشد کنیم تا بتوانم یک غذای خوشمزه دیگر را به انبارمان اضافه کنم ~ سیر ترشی!

نحوه استفاده از سیر ترشی
سیر یک ماده رایج در ترشی ها است و در تمام انواع دستور العمل های سیر ترشی خانگی بدون پوست بسیار خوب عمل می کند. من متوجه شده ام که وقتی به ته شیشه ترشی شوید خانگی می رسم، سیر و پیاز ترشی باقی مانده از قسمت های مورد علاقه من هستند.

من به طور مرتب هر سال 3 یا 4 نوع مختلف پیاز ترشی و سیر ترشی شمالی درست می کنم و حالا عادت کرده ام از چند نوع سیر ترشی استفاده کنم.

میخک ترشی را می‌توان مستقیماً از شیشه خورد، و به این ترتیب خوشمزه است، اما من در واقع بیشتر از آنها در آشپزی خود استفاده می‌کنم.

دستور العمل های زیادی وجود دارد که هم سیر و هم سرکه را در طول پخت و پز ترکیب می کنند و سیر ترشی که با ادویه های خوش طعم نگهداری می شود به شما امکان می دهد طعم های زیادی را به یکباره ترکیب کنید.

  • منابع:
    1. HOW TO MAKE PICKLED GARLIC
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از سرامیک برای تولید قطعات خودرو
    2. حفظ سلامت جنین با پوشیدن پالتو چرم در بارداری
    3.  با استفاده از چسب می توانید مار پیتون را گیر بی اندازید!!
    4. چگونه از چاه فقر به قله ثروت برسیم