ظروف پلاستیکی صنعت سازان از فاسد شدن غذا تا یک ماه جلوگیری می کنند

یکی از دلایل اصلی استفاده از ظروف پلاستیکی صنعت سازان بر فلز، بهداشتی بودن آن است. پلاستیک ها برای کمک به جلوگیری از گسترش بیماری بسیار مفید هستند. کارد و چنگال فلزی باید بعد از هر بار استفاده تمیز شود.

کارد و چنگال پلاستیکی مقدار آب و صابون مورد استفاده برای تمیز کردن مکرر ظروف را کاهش می دهد. هزینه ساخت پلاستیک ها کمتر است. علاوه بر این، کارد و چنگال پلاستیکی به راحتی تولید و به صورت عمده ارسال می شود، و آن را به مقرون به صرفه ترین گزینه برای انبار کردن یک رستوران تبدیل می کند.

ظروف کاغذی و پلاستیکی، در کنار محصولات جانبی مانند کارد و چنگال یکبار مصرف و نی نوشیدنی، محصولی مدرن هستند، زیرا دارای قابلیت هایی هستند که زمانی فقط با مواد گران قیمت قابل دستیابی هستند.

ظروف غذاخوری، ظروف و ظروف نوشیدنی که ما به طور معمول استفاده می کنیم از فلزات، سرامیک، ظروف پلاستیکی صنعت سازان و چوب های هنرمندانه ساخته شده اند. بنابراین آنها نسبتاً گران هستند.

قبل از قرن بیستم فقط ظروف پلاستیکی صنعت سازان قابل استفاده مجدد در دسترس بود. بسیار ارزشمند برای دور انداختن آنها کار تمیز کردن آنها را پس از استفاده تحمیل می کنند و هنوز هم تحمیل می کنند.

با ظهور ظروف یکبار مصرف در اوایل قرن بیستم، عصر جدیدی آغاز شد و در واقع، خوردن و نوشیدن معمولی، اغلب در حال فرار، روتین شد. ظروف غذاخوری به اندازه‌ای ارزان ظاهر شدند که میزبان می‌تواند برای هر مهمان 30 تا 60 سنت برای بشقاب، فنجان و کارد و چنگال خرج کند.

انتهای پایین نشان دهنده کاغذ، انتهای بالاتر نشان دهنده وسایل ساخته شده از پلاستیک است. این اشیاء می‌توانند مستقیماً پس از صرف غذا به داخل سطل زباله بروند. پاکسازی بسیار کمی لازم است. هزینه ظروف غذاخوری کسر کوچکی از هزینه های میزبان برای غذا و نوشیدنی است.

در میان صنایع مواد، بخش کاغذ، عصر یکبار مصرف را آغاز کرد. فرصت فراهم کردن راحتی و بهبود بهداشت عمومی انگیزه نوآوران اولیه را فراهم کرد.