فردی که از زندان هم توانست تفکر اقتصادی را پیاده نماید!

آیا می دانستید که فردی از زندان هم توانست تفکر اقتصادی را پیاده نماید و شیوه های رسیدن به ثروت را در ذهن خود مرور و عملی نماید؟

فروش پارچه ایرانی

خرید و  فروش پارچه ایرانی خارجی یکی از تخصص های مدیران بازرگانی آراد است. خرید انواع پارچه فلامنت ، ترمه ، پرده ای ، سوسن ،لیلی ومجنون ، تنظیف ، مبلی و… در تمام کشور . جهت خرید انواع پارچه با کیفیتی صادراتی و قیمتی استثنائی و از تولید به مصرف میتوانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

جعبه پلاستیکی الکترونیک

از جنسهای معمول که در فرایند تولید محصول الکترونیکی به کار می رود می توان به انواع مختلف فلزها، آلومینیوم و پلاستیک اشاره کرد، در ادامه درباره قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف را توضیح خواهیم داد. جعبه پلاستیکی الکترونیک  در انواع سایز بزرگ و کوچک برای زمانی به کار می رود.

خرید زیتون پرورده

ما میگوییم طبق گفته متخصصان آنتی اکسیدان های موجود در اولئیک اسید می توانند از هجوم رادیکال های آزاد و آسیب های ناشی از آن، جلوگیری کنند زیرا رادیکال های آزاد باعث آسیب رساندن به رگ های خونی شده و در نتیجه چربی در رگ ها انباشته خواهد شد و در نهایت احتمال سکته قلبی در فرد بالا می رود. لذا خرید زیتون پرورده را برای خود قائل شوید.

دستگاه فشارسنج دستی

 به طور کلی به مدلهای جیوه ای و عقربه ای دستگاه فشارسنج دستی گفته می شود. فشار خونی که با استفاده از این دستگاهها گرفته می ‌شود در واقع فشار سیستولیک خون بر روی فشار دیاستولیک می ‌باشد. به‌ طور کلی طرز کار این فشارسنجها به این صورت است که در ابتدا باید کاف را بر روی بازوی فرد بپیچند به ‌طوری ‌که قسمت پایینی آن حدوداً دو تا سه سانت از قسمت جلویی آرنج فاصله داشته باشد.