فروش گلابی در تره بار موجب بالا رفتن آمار طلاق در سال شد

فقط به این دلیل که برخی غذاها به اشتباه گلابی نامیده می شوند، به این معنی نیست که انواع گلابی در تره بار واقعی در جهان وجود ندارد. علاوه بر این، آنها در رنگ ها، اندازه ها، شکل ها و بافت های مختلف می آیند.

در حالی که برخی از آنها ممکن است برای پخت و پز یا پخت ایده آل باشند، برخی دیگر زمانی که خام یا سرد مصرف می شوند بهترین هستند. بنابراین، مهم است که انواع گلابی مناسب را برای تهیه دستور تهیه کنید.

در حالی که بیشتر مردم در ایالات متحده با گلابی بارتلت آشنا هستند، در واقع با نامی کاملاً متفاوت بون کرتین ویلیامز در سایر نقاط جهان (از طریق بریتانیکا) خوانده می شود.

طبق گفته بنیاد روز درختکاری، مردی به نام جان استیر برای اولین بار این گلابی را در حال رشد وحشی در انگلستان در سال 1770 یافت.

دلیل اینکه گلابی را گلابی ویلیامز بون کرتین یا به سادگی گلابی ویلیامز می نامند این است که پله قلمه های درخت گلابی را به مردی به نام ویلیامز از آنجایی که ویلیامز یک مهد کودک بود (کسی که برای فروش گیاهان کار و پرورش می دهد).

او از قلمه ها برای ایجاد یک محصول کاملا جدید استفاده کرد. در نهایت، این گلابی ها به آمریکا راه یافتند و نزد مردی به نام انوک بارتلت رفتند که آنها را از ریشه اروپایی خود بی خبر پرورش داد.

بله، گلابی بون کرتین بارتلت یا ویلیامز سفر بسیار زیادی داشته است، اما با توجه به ویژگی های مثبت این میوه، تعجبی ندارد که اینقدر محبوب بوده است. این گلابی ها نه تنها یکی از گونه های بزرگتر هستند، بلکه به دلیل آبدار بودن و بافت صاف، به عنوان یک ماده آشپزی همه کاره هستند.

یک چیز دیگر که باید در نظر داشته باشید: این گلابی هر دو گونه سبز و قرمز (از طریق USA Pears) وجود دارد.