قرقاولی که با نور آفتاب تغییر رنگ می کند

قرقاول های معمولی رژیم غذایی هستند و طیف گسترده ای از مواد گیاهی مانند غلات، دانه ها، شاخساره ها و انواع توت ها و همچنین حشرات و بی مهرگان کوچک را می خورند.

قرقاول‌های معمولی عمدتاً زمین‌نشین هستند و با صورت‌حساب خود برای غذا در زیر درختان خراشیده می‌شوند. آنها معمولاً در اوایل صبح و عصر به دنبال علوفه هستند محصولات کشاورزی مهمی که توسط قرقاول‌های معمولی خورده می‌شوند

قیمت قرقاول بالغ ممکن است در هنگام روی زمین یا در حال پرواز شکار شوند برخی از واکنش های رفتاری آنها در برابر خطر شامل عقب نشینی در پوشش یا پنهان شدن است.

آنها همچنین ممکن است پرواز کنند، خمیده شوند یا بدوند. جوجه هایی که در مقابل یک شکارچی قرار دارند ممکن است بال شکسته خود را در تلاش برای دور کردن شکارچی خود از لانه خود نشان دهند یا ممکن است سعی کنند خیلی آرام بنشینند.

هنگامی که جوجه های یک نسل شکار می شوند، اغلب بیش از یک جوجه در یک زمان گرفته می شود قرار گرفتن در معرض آب و هوای شدید نیز به مرگ و میر جوجه ها نسبت داده می شود.

شکار شکار توسط انسان در برخی مناطق یک نگرانی مهم شکار برای قرقاول های نر است.

قرقاول های معمولی در طول لانه سازی به ویژه در برابر شکار آسیب پذیر هستند. مطالعات نشان داده اند که کنترل شکارچیان لانه، به ویژه روباه قرمز، می تواند ابزار مهمی برای حفاظت از قرقاول باشد.

علاوه بر این، افزایش نرخ شکار قرقاول ارتباط نزدیکی با افزایش نرخ تخریب زیستگاه دارد این ممکن است به این دلیل باشد که تخریب زیستگاه، طعمه را در برابر شکارچیان آسیب پذیرتر می کند.

همچنین مطالعاتی برای تعیین اینکه آیا زیرگونه‌های خاص نرخ بقای بالاتری در زیستگاه‌های خاص دارند یا خیر انجام شده است. یک مطالعه خاص بر روی زیرگونه قرقاول های معمولی سیچوان متمرکز بود که در پوشش چوبی لانه می کنند، ویژگی که آنها را کمتر در معرض تخریب زمین های کشاورزی قرار می دهد.

با این حال، این مطالعه نشان داد که مرغ های سیچوان نسبت به مرغ های زیرگونه های دیگر مزیتی برای بقا ندارند. اطلاعات زیادی در مورد شکار در قرقاول های معمولی از جمعیت های آمریکای شمالی، جایی که آنها یک گونه مهم شکار هستند، شناخته شده است.