قیمت پارچه ویسکوز نخی

به جرات می شود گفت پارچه ها جزو جدا نشدنی زندگی ما هستند. شما اگر که به اطراف خود که نگاه کنید انواع مختلفی از آن ها را خواهید دید. پارچه ها همه جای زندگی ما هستند، از مانتو و شلوار و پیراهن و روسری و شال و جوراب گرفته تا روکش مبل و رو فرشی و بنر و پرچم و پرده و عروسک و … همگی از پارچه هستند و بسته به جنسی که دارند کاربرد های مختلفی در زندگی ما ها به خود اختصاص می دهند.

پارچه از مهم ترین و پر نیاز ترین اختراعات بشر می باشد و صد درصد تا به حال شما نیز به میزان اهمیت و کاربرد های مختلف آن ها در زندگی پی برده اید.

پارچه ها جنس های مختلفی دارند و همین تفاوت جنس باعث گسترگی کاربردشان شده است. پارچه ویسکوز نخی از پر کاربرد ترین و همچنین پر طرفدار ترین انواع پارچه ها می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی این پارچه و نحوه تولید آن و همچنین راه های خرید آن و کاربرد هایش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

قیمت پارچه ویسکوز نخی

قیمت پارچه ویسکوز

قیمت پارچه ویسکوز اگر بخواهیم از منبع این پارچه صحبت کنیم باید بگوییم که پارچه ویسکوز از الیاف ویسکوز تشکیل شده و این الیاف طبیعی و گیاهی هستند. پارچه ویسکوز منشا آن سلولز می باشد و همان طور که احتمالا می دانید سلولز مهم ترین ساختار های گیاهی می باشد و در دیواره گیاهان و … وجود دارد.

سلولز از کنار هم قرار گیری گلوکز ها به وجود آمدند و مخصوص گیاهان می باشند. منشا پارچه ویسکوز هم همین سلولز ها می باشند اما با این کار این نوع پارچه در گروه الیاف مصنوعی دسته بندی می شود.

منشا این پارچه گیاهی است و به این معنا که این نوع پارچه و الیاف آن از تنه درخت تهیه می شود.. این نوع پارچه پر طرفدار و پر فروش الیاف سبک و نرمی دارد و از مهم ترین ویژگی های آن می توانیم به قدرت کش آمدن بالا و جذب آب زیاد اشاره کنیم.

البته دقت داشته باشید که میزان کشش آن ها تا یک مقداری فنری خواهد بود و بعد از رها شدن به حالت سابق بر می گردد اما اگر بیش از حد نرمال کشیده شود در همان حالت می ماند و شما به وضوح تغییر را در آن مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال اگر شلوار ها با جنس ویسکوز نخی بیش از حد کشیده شوند پس از مدتی زانو می اندازند و دیگر به حالت سابق بر نمی گردند.

خود پارچه های ویسکوز هم انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال پارچه ویسکوز مودال در تهیه و دوخت لباس زیر و لباس خواب و حوله و رو تختی و هزاران موارد دیگر به کار برده می شوند چون این مدل قابلیت جذب آب بیشتری دارد و برای حوله به عنوان مثال، مناسب تر خواهد بود. از مهم ترین و پر فروش ترین انواع پارچه ویسکوز می توانیم به مدل نخی اشاره کنیم.

این نوع پارچه ویژگی مهمی که دارد قابلیت کش آمدن زیادش می باشد و قدرت کشش این مدل از مدل های دیگر بالا تر می باشد و به خاطر همین خاصیت کشش در لباس های چسبان مانند لگ های ورزشی و نیم تنه های ورزشی و ست های ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه ویسکوز نخی به شدت خنک می باشد و هوا به خوبی از میان الیاف آن عبور می کند و شما حس راحتی زیادی در آن خواهید داشت. این پارچه ها به علت همین خاصیت گفته شده در دوخت لباس های تابستانه مورد استفاده قرار می گیرند و شما را در این فصل گرم خنگ نگه می دارند

. این پارچه بهترین انتخاب برای دوخت مانتو در فصل تابستان می باشد. برای خرید این پارچه ها 2 راه وجود دارد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به نمایندگی های فروش و پارچه سرا های مختلف موجود در سطح شهر، انواع این پارچه ها را در رنگ و طرح های مختلف ببینید و انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

راه دیگر خرید این پارچه ها خرید اینترنتی می باشد. شما بدون مراجعه حضوری به پارچه سرا ها می توانید پارچه ویسکوز نخی را خریداری کنید برای این کار فقط کافی است که به سایت های معتبر فروش و صفحات رسمی فروشندگان و پیج های معتبر پارچه فروشی ها مراجعه کنید و به راحتی در منزل با گوشی خود انواع مختلف این پارچه را در رنگ ها و طرح های مختلف ببینید و سفارش دهید و در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تولیدی های زیادی در زمینه تولید این پارچه فعالیت می کنند و برای فروش بیشتر و کسب رضایت خریدار، انواع مختلفی از ویسکوز نخی را در رنگ بندی و طرح بندی مختلف تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. شما با توجه به سلیقه خود می توانید هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

این پارچه ها در انواع رنگی و بدون طرح و ساده هم تولید می شوند و رنگ های بی نظیری دارند. برای اطلاع از قیمت انواع مختلف این پارچه ها با رنگ و طرح متفاوت می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و از فروشنده ها بپرسید و یا این که سایت ها و پیج های معتبر را چک کنید.

قیمت این پارچه به عوامل مختلفی از کیفیت گرفته تا رنگ و طرح بستگی دارد و به همین علت ما نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی بر روی آن ها بگذاریم.

پارچه ویسکوز نخی

پارچه ویسکوز نخی پارچه ویسکوز نخی جزو بهترین و پر طرفدار ترین پارچه ها می باشد و هیچ وقت از مد نمی افتد این پارچه در برابر پارگی و سایش شدیدا مقاوم است و به راحتی خراب نمی شود و عمر بالایی دارد.

این پارچه در مقابل حرارت نیز مقاوم است و شما می توانید آن را به راحتی در ماشین لباس شویی بریزید و شست و شو دهید و یا این که به راحتی اتو کنید. این پارچه تغییر رنگ نمی دهد و هنگام شست و شو رنگ پس نمی دهد.

از نکات مهم و بسیار مثبتی که در خصوص این پارچه وجود دارد این است که اصلا چروک نمی شود، شما می توانید به راحتی از این پارچه مانتو یا هر چیز دیگری که می خواهید تهیه کنید و اصلا نگران چروک شدنش نباشید.