مخلوط زیره وحشی با شیر یک معجون عالی برای رفع سردرد

زیره ادویه ای است که معمولا در بیشتر آشپزخانه ها می توانید آن را پیدا کنید. از آن در انواع مختلفی از دستور العمل ها استفاده می شود که اکثر مردم در آشپزخانه های خود درست می کنند.

زیره وحشی دارای طعم و عطر متمایزی است که آن را در میان سایر ادویه ها متمایز می کند.انواع مختلفی از زیره وجود دارد که فواید و طعم های مختلفی دارند. برای آشنایی با انواع زیره سبز و نحوه استفاده از آنها به خواندن این مقاله ادامه دهید.

زیره یک گیاه گلدار است که معمولاً در آشپزخانه نیز یافت می شود. زیره یکی از معروف ترین ادویه های موجود در سراسر جهان است. دانه های زیره جزئی از همان خانواده جعفری هستند که می توانند به صورت زمینی یا دانه کامل استفاده شوند.

هر یک از آنها می تواند به افزودن طعم منحصر به فرد به عنوان چاشنی غذا کمک کند. وقتی دانه ها معطر هستند، می توان از آنها به عنوان طعم دهنده استفاده کرد. علاوه بر این می توانید از زیره برای دارو استفاده کنید.

نام دیگر زیره نام علمی آن است که cumin cyminum است. دانه زیره به عنوان یکی از اعضای خانواده جعفری شناخته می شود. بومی مدیترانه شرقی تا آسیای جنوبی است. امروزه در هند، ترکیه، پاکستان، مصر، مراکش، مکزیک، چین و شیلی نیز کشت می شود.

زیره را می توان به عنوان دانه کامل یا آسیاب شده در بسیاری از غذاهای سنتی برای فرهنگ های مختلف استفاده کرد. علاوه بر این، برای کمک به برخی شرایط مزمن مانند اسهال شناخته شده است. فواید بسیاری برای سلامتی دارد که شامل بهبود هضم، کمک به دیابت و بهبود سطح کلسترول می شود.

علاوه بر این، زیره یک منبع خاکستری آهن است و می تواند به کاهش التهاب کمک کند.نام دیگر زیره سیاه نام علمی آن است که سیاهدانه است. دانه سیاهدانه بومی مناطقی مانند جنوب غربی آسیا، خاورمیانه مدیترانه، اروپای جنوبی، شمال هند، ایران، ترکیه، پاکستان و سوریه است. به عنوان ادویه سنتی در غذاهای خاورمیانه و هند استفاده می شود.