مردی که با پایه گلدان فرفورژه باغ گل طراحی می کند

این گلدان ها در دو ارتفاع متفاوت هستند تا بتوانید نمایش گیاه خود را مبهوت کنید. اگر یک رشته مروارید آبدار دارید که نمی خواهید روی زمین بکشید، نسخه 19 اینچی عالی است.
این پایه گلدان فرفورژه سرامیکی به ویژه برای کسانی که فضای حیاط محدودی دارند و در آب و هوای سخت زندگی می کنند کارآمد است. جمع و جور است بنابراین می توانید به راحتی آن را در طول زمستان به داخل خانه بیاورید، اگرچه روکش مات برای مقاومت در برابر عناصر طراحی شده است.
اگر به ظاهر سنتی سفالین علاقه ندارید، این میز کناری سرامیکی قالبی و لعاب دستی در یک مغازه باغی ظاهری نامرتب به نظر نمی رسد. مانند گزینه بالا، به طور یکپارچه از فضای داخلی به بیرون منتقل می شود.
یک چهارپایه دو مرحله ای مانند این یک پایه عالی برای ایجاد یک صفحه نمایش دو طبقه جالب است.

این چهارپایه برای آن گیاهی که در یک گلدان بتن سنگین نشسته ایده آل است. شاید شبیه آن نباشد، اما این مدفوع کوچک می تواند تا 350 پوند را تحمل کند.
در مقابل چهارپایه های چوبی تمیز بالا، این چهارپایه لبه زنده قرار دارد. این از سدر احیا شده ساخته شده است و حال و هوای روستایی را به شما می بخشد و پناهگاه گیاه شما را تکمیل می کند.
این نردبان تقریباً برای کارهای روزمره خیلی خوب است، اما برای جایگاه گیاهان عالی است. در گوشه ای قرار می گیرد و به نقطه کانونی جدید اتاق تبدیل می شود. ما فکر می کنیم یک گیاه انگور مانند فیلودندرون در بالای آن احساس می کند که در خانه است و برگ هایش به دور دسته بالایی پیچیده شده است.
این نیمکت که زیر یک پنجره بزرگ قرار گرفته است (ما آن را یک چهارپایه بلند در نظر می گیریم) پایه گیاهی چند منظوره عالی است. شما می توانید گیاهان خود را در یک طرف دسته بندی کنید، جایی برای یک صندلی در طرف مقابل و ایجاد یک گوشه مطالعه آرام.