نواختن گیتار اسباب بازی سایز کوچک توسط کودک موجب جمع شدن پرندگان به دور او شد

JoEtuuube پیکاپ های پیزوالکتریک خود را با استفاده از یک جفت هدفون قدیمی ساخت. میکروفون در اصل یک درایور بلندگو است که به صورت معکوس کار می کند. اگر مخروط راننده بلندگو را به لرزه درآورید، سیگنال الکتریکی تولید می کند.

با اتصال مستقیم بلندگوهای هدفون به بدنه گیتار اسباب بازی سایز کوچک می تواند ارتعاشات را دریافت کند. این سیگنال می‌تواند به تقویت‌کننده گیتار وارد شود، اما JoEtuuube یک مرحله اضافی را انجام داد.

صدا مستقیماً از پیکاپ‌های DIY تمیز بود و JoEtuube چیزی سخت‌تر می‌خواست او اعوجاج می‌خواست. بنابراین او با استفاده از یک برد تقویت کننده استریو ارزان جعبه پیش آمپلی فایر mini overdrive خود را ساخت.

سیگنال در دو مرحله از تقویت‌کننده عبور می‌کند تا اعوجاج ایجاد کند و سپس از طریق یک خازن که فرکانس‌های جیغ‌زننده را فیلتر می‌کند، خروجی می‌گیرد. سپس آن سیگنال به یک تقویت کننده استاندارد گیتار می رود.

با توجه به آنچه که JoEtuuube با آن کار می کرد، نتیجه مناسب به نظر می رسد. هیچ نوازنده ای را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اما صدای آن بسیار بهتر از گیتار اسباب بازی اصلی است.

اگر اخیراً در تمرین خود الهام نمی‌گیرید، شاید لازم باشد کمی آن را تغییر دهید. در روند روزانه اعمال ما، الهام گرفتن می تواند دشوار باشد. تنها برداشتن ساز و رفتن به اتاق تمرین ممکن است همیشه کافی نباشد.

در واقع، گاهی اوقات می تواند باعث شود که شما کاملاً بی الهام شوید. اگر اخیراً تمرین شما کمتر الهام بخش است، تصور کنید که یک ژربیل کوچک در قفس هستید و شما فقط یک اسباب بازی دارید: ترادویل.

آیا حوصله آن چیز را ندارید؟ اگر صاحب شما چیز جالب تری را در قفس شما بگذارد تا با آن بازی کنید چه؟ اگر اخیراً در مورد گیتار هیجان زده نیستید، شاید این شما نیستید. شاید بهتر باشد محیط خود را کمی به هم بزنید.