پارچه ترگال یکی از پرفروش ترین اقلام

پارچه ترگال یکی از پرفروش ترین اقلام نساجی در ایران است. پارچه های ترگال به صورت ساده و کجره ارائه می شوند. پارچه ترگال ترگال و کجراه صنایع نساجی مهنام یکی از بهترین و پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار خرید عمده پارچه ایران است. در تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام همانطور که می دانید از بهترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی نساجی استفاده شده است. بنابراین تمامی محصولات مهنام دارای گارانتی می باشد.

 

 

خرید عمده پارچه ترگال ساده و ترگال کجرا
معرفی پارچه ترگال
پارچه ترگال یکی از پرطرفدارترین پارچه های مصرفی در بین مردم عزیز ایران است که در دو نوع ترگال ساده و تراگال کجراه در کارخانجات نساجی تولید می شود. از ویژگی های بارز این پارچه می توان به ثبات رنگ، تراکم خوب و ماندگاری بالا اشاره کرد. همچنین این نوع پارچه چروک نمی شود و قیمت بسیار مناسبی در بین انواع پارچه های موجود در بازار دارد. بیشتر تولید این پارچه در استان اصفهان تولید می شود. می توانید مقاله پارچه ترگال چیست؟ درباره این پارچه و تفاوت پارچه ترگال ساده با پارچه ترگال کج بیشتر بدانید همچنین معایب و مزایای این پارچه را بخوانید.

 

انواع رنگ پارچه کرپ مازراتی

 

مصرف کنندگان برزنت ساده و برزنت کج
پارچه های ترگال ساده و پارچه های ترگال کجره و پارچه مازراتی از محبوبیت خاصی در بین مردم ایران برخوردار است. از این پارچه در مصارف مختلفی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین اقلام خرید عمده پارچه ترگال و ترگال کجره، بیمارستان ها می باشد. به دلیل آن عنوان پارچه بیمارستانی در عوام به دست آورده است. مصرف این پارچه در بیمارستان ها می تواند سبز (در اتاق عمل) باشد و آبی پرمصرف ترین رنگ برزنت در بیمارستان ها می باشد.

رنگ سفید نیز یکی از پرکاربردترین رنگ ها در مشاغل بهداشتی است. از دیگر مصارف متداول پارچه‌های کتیرا ساده و کج می‌توان به لباس‌های فرم مدارس نام برد. پارچه های ترگال کجراه نیز از محبوبیت ویژه ای در بین تولیدکنندگان پوشاک شرکتی و لباس کار برخوردار است که از آن به عنوان لباس کار کجراه نیز نام برده می شود. از این پارچه در موارد دیگری مانند ملحفه، مانتوهای رنگی در تولیدات استفاده می شود.

 

در بازار ایران پارچه ترگال ساده و ترگال کجره و پارچه خنک مانتویی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

این تفاوت قیمت با چیه؟!
همانطور که گفته شد این پارچه با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد که تفاوت قیمت پارچه ترگال به عوامل خاصی مربوط می شود. یکی از مهمترین عوامل اختلاف قیمت پارچه ترگال به کیفیت این پارچه مربوط می شود.