پوشیدن کلاه با پالتو باعث کلاسیک شدن استایل شما می شود

یک پالتو وقتی با کلاه پوشیده شود عالی است زیرا پالتو پوست ماری شما را گرمتر نگه می دارد و به دلیل اینکه یک لباس کلاسیک است، شیک است، کلاه همیشه با هم خوب کار می کند.
برای یک پالتوی تیره و رسمی تر، فدورا یک انتخاب ایده آل است. از طرف دیگر، می توانید با کلاه هومبورگ نیز بروید.
اگر می‌خواهید کمی معمولی‌تر باشید، پیشنهاد می‌کنم پالتو چرم زنانه با کلاه تخت یا کلاه روزنامه‌نگار بروید، و اگر واقعاً باید گرم باشید، می‌توانید چیزی را انتخاب کنید که گوش‌هایتان را بپوشاند، مثلاً کلاه پوست گوسفند.
من شخصاً در مینه‌سوتا زندگی می‌کنم، جایی که زمستان‌ها بسیار سرد است، اما خوشبختانه، هنوز مجبور به استفاده از آن نوع کلاه‌ها نشده‌ام.
بوتونیه ها و مربع های جیبی دوستان شما هستند:
اگر کت شما سوراخ دکمه ای روی یقه دارد، باید بوتونیر بپوشید زیرا بسیار شیک است.
پالتو
اگر یقه‌های شما سوراخ دکمه‌هایی در دو طرف دارند، همیشه آن را در سمت چپ بپوشید. اگر پالتو چرم شما جیب سینه دارد، می توانید یک جیب مربعی نیز بپوشید.
در حالت ایده‌آل، فقط در صورتی که جیب سینه سنتی باشد، و نه اگر بال داشته باشد.
مانتوهای گشاد شما را نامناسب نشان می دهند
اول از همه، تعیین کنید که چگونه می خواهید کت خود را بپوشید. اگر می خواهید زیر کت بپوشید، مطمئن شوید که فضای کافی در پالتوی خود دارید.
در حالت ایده‌آل، زمانی که آن‌ها را امتحان می‌کنید، یک بلوک سقفی به همراه داشته باشید و مطمئن شوید که فضای کافی در ناحیه شانه و بالای بازو در آستین خود دارید.
در غیر این صورت، می‌توانید با یک کت بزرگ در قسمت بالاتنه که در آستین‌ها خیلی تنگ است و دامنه حرکت را محدود می‌کند، برسید.
در غیر این صورت، در مورد تناسب اندام، همان اصولی که در کت ها اعمال می شود، اعمال می شود، بنابراین من از شما می خواهم راهنمای ما را در مورد نحوه مناسب بودن کت و شلوار بررسی کنید.
  • منابع:
    1. 16 Overcoat DO’s & DON’Ts
  • تبلیغات: 
    1. روش جدید ایزوگام کردن سقف ها
    2. ویژگی بارز تاثیر زعفران بر روی گل
    3. کاربرد صندل در مدارس
    4. رایحه مو با استفاده از گلاب