کارآفرین پرتلاش دمپایی تریکو را به بازار عرضه کرد

وقتی جریان خون کاهش می‌یابد، گلبول‌های سفید کمتری در آن ناحیه وجود دارد که به محافظت از بدن شما در برابر ویروس‌ها کمک می‌کند. هنگامی که گرما را از طریق پاهای خود از دست می دهید، بدن شما نیز با حرکت کمتر در موهای ریز داخل بینی واکنش نشان می دهد که به فیلتر کردن میکروب هایی که ممکن است از طریق هوا وارد بدن شما شوند کمک می کند.

هنگامی که دمپایی تریکو می پوشید، پاهای شما گرم نگه داشته می شود و از دست دادن گرما کاهش می یابد، که به جریان خون به سمت بینی کمک می کند همانطور که به طور معمول انجام می شود و به دفاع بدن شما اجازه می دهد تا با بیماری ها و بیماری ها با موفقیت بیشتری مبارزه کند.

شما در حال قدم زدن به یک آبگرم شیک هستید و زمانی که همه برای شروع روز آرامش‌بخش خود آماده هستید، یک جفت دمپایی در اختیار شما قرار می‌دهند تا وقتی کنار استخر هستید، در سونا بخار می‌شوید یا از یکی از آنها استفاده می‌کنید.

مکان های دیگر که توسط سایر بازدیدکنندگان آبگرم رفت و آمد می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد؟ پوشیدن دمپایی به محافظت از پاهای شما در برابر بیماری های واگیر پا، مانند عفونت قارچی پای ورزشکاران و ناخن پا کمک می کند.

حتی زمانی که فقط آنها را در خانه می پوشید، زمین می تواند میکروب های بیشتری از آنچه فکر می کنید روی آن باشد. هنگامی که کفش ها در خارج از خانه پوشیده می شوند و سپس وارد خانه شما می شوند، تمام کثیفی ها، باکتری ها و سایر موادی را که در زمانی که در خارج از دنیا بودند با آنها تماس داشته اند را با خود حمل می کنند.

حتی اگر شما یک آدم عجیب و غریب هستید، دمپایی ها به محافظت از پاهای شما در برابر عفونت های باکتریایی یا قارچی ناشی از میکروب ها کمک می کنند.