استفاده جنگجویان از قارچ در جنگ

قارچ ها از زمان های قدیم مصرف می شده اند. یونانیان باستان بر این باور بودند که قارچ خوراکی برای جنگجویان در نبرد نیرو می‌دهند و رومی‌ها آن‌ها را «غذای خدایان» می‌دانستند.
برای قرن ها، فرهنگ چینی قارچ خوراکی اصفهان را به عنوان یک غذای سالم، “اکسیر زندگی” ارزشمند می داند. آنها هزاران سال است که بخشی از فرهنگ بشری بوده اند و به دلیل ویژگی های حسی خود به مهم ترین تمدن های تاریخ علاقه زیادی دارند.
آنها به دلیل ویژگی های جذاب آشپزی خود شناخته شده اند. امروزه قارج خوراکی جنگلی به دلیل کم کالری، کربوهیدرات، چربی و سدیم، غذاهای با ارزش محبوبی هستند و همچنین فاقد کلسترول هستند.
علاوه بر این، قارچ صدفی خوراکی مواد مغذی مهمی از جمله سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین D، پروتئین ها و فیبر را فراهم می کند.
قارچ ها در کنار سابقه ای طولانی به عنوان منبع غذایی، از نظر ظرفیت ها و خواص درمانی در طب سنتی حائز اهمیت هستند.
اثرات مفیدی برای سلامتی و درمان برخی بیماری ها گزارش کرده است. بسیاری از خواص تغذیه ای در قارچ توصیف شده است، مانند پیشگیری یا درمان پارکینسون، آلزایمر، فشار خون بالا و خطر بالای سکته مغزی.
آنها همچنین برای کاهش احتمال تهاجم سرطان و متاستاز به دلیل ویژگی های ضد تومور استفاده می شوند. قارچ ها به عنوان ضد باکتری، تقویت کننده سیستم ایمنی و عوامل کاهش دهنده کلسترول عمل می کنند.
علاوه بر این، آنها منابع مهمی از ترکیبات زیست فعال هستند. در نتیجه این خواص، برخی از عصاره های قارچ برای ارتقای سلامت انسان استفاده می شود و به عنوان مکمل های غذایی یافت می شود.
  • منابع:
    1. Edible Mushrooms: Improving Human Health and Promoting Quality Life
  • تبلیغات: 
    1. شامپو بدنی که مسی از آن استفاده می کند
    2. خرید ارزان پارچه کتان طوسی عمده
    3. تنها راه کمک به رفع نوسانات قیمت دلار!
    4. جوان ترین موسس کارخانه معروف را بشناسید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.