پارچه چرم مصنوعی

پارچه چرم مصنوعی به راحتی تمیز می شود و برای محیط زیست بهتر است، اما خرابی لایه لایه شدن نگران کننده است.

هنگامی که پارچه های روکش پلی اورتان برای اولین بار وارد بازار شد، بسیاری از طراحان گفتند: “در نهایت یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای وینیل وجود دارد.” با این حال، در دو سال گذشته، من شروع به سؤال کردم که آیا این درست است یا نه، به خصوص که در محیط های مراقبت های بهداشتی اعمال می شود.

تیم ما یک مشتری باتجربه مراقبت های بهداشتی در خاورمیانه داشت که به ما خطاهای گرافیکی و گسترده لایه برداری در سراسر امکاناتش را نشان می دهد. به دنبال شواهدی از یک مشتری دیگر، چندین پارچه پلی اورتان که برای یک مرکز پزشکی بزرگ در کالیفرنیا انتخاب کردیم، پس از کمتر از سه سال استفاده، شروع به لایه برداری کردند.

ممکن است عوامل زیادی برای اینکه چرا گاه به گاه خرابی پارچه رخ می دهد وجود داشته باشد – چه به دلیل نقص در فرآیند تولید یا استفاده خارج از برنامه های مورد نظر آن – اما وقتی یک نوع پارچه با درجه قراردادی در مقادیر انبوه خراب می شود، علامت قرمز است. چرا این اتفاق می افتد؟

تیم ما یک غواصی عمیق انجام داد تا حقیقت استفاده از پارچه های پلی اورتان و پارچه مانتویی خنک تابستانی را در محیط های مراقبت های بهداشتی کشف کند. نتایج ممکن است تعجب آور باشد.

انتخاب پارچه
پارچه های پلی اورتان یک انتخاب محبوب برای پروژه های مراقبت های بهداشتی هستند.

چرا از پارچه های پلی اورتان استفاده کنیم؟
به بیان ساده می توان مزایای استفاده از پلی اورتان را در سه دسته دسته بندی کرد.

 

پارچه مازراتی

زیبایی شناسی:

می تواند بافتی شبیه به چرم بزی یا منسوجات بافته شده داشته باشد و برخلاف وینیل احساس لطافت نرمی دارد.
در انواع رنگ ها، بافت ها و طرح های چاپی موجود است.
مقداری قابلیت تنفس (انتقال بخار) را ارائه می دهد بنابراین پارچه حتی پس از نشستن طولانی مدت برای افراد راحت باقی می ماند.
کارایی:

مقاومت بالایی در برابر سایش و لکه دارد که برای استفاده تجاری بسیار بادوام است.
سطح مانع رطوبت ذاتی اجازه می دهد تا نشت مایعات به راحتی پاک و تمیز شوند.
را می توان با پاک کننده ها و ضد عفونی کننده های تجاری رایج و همچنین بیشتر محلول های حاوی الکل و سفید کننده تمیز کرد.

محیطی:

بر خلاف وینیل، در هنگام سوختن، سموم شیمیایی خطرناکی منتشر نمی کند.
حاوی سطح قابل توجهی کمتری از ترکیبات آلی فرار (VOCs) نسبت به وینیل است که به معنای کیفیت بهتر هوای داخل خانه برای سرنشینان است.
عاری از فتالات های مضر، BPA (بیسفنول A)، سرب و سایر فلزات سنگین است.
زیست تخریب پذیر است و در نهایت به مرور زمان تجزیه می شود.

رنگ بندی پارچه کرپ مازراتی

پاشنه آشیل پارچه پلی اورتان
برای درک اینکه چرا پارچه های پلی اورتان لایه لایه می شوند، باید بدانید که چگونه تولید می شود. بدون اینکه خیلی فنی شود، پارچه پلی اورتان معمولی با پوشاندن پشتی (یا زیرلایه) پارچه نساجی با یک لایه پایه رزین پلی اورتان ساخته می شود. هنگامی که لایه پایه به پشت پارچه چسبیده است، روی یک لایه پوست (یا سطح) رزین پلی اورتان لمینت می شود. وقتی لایه لایه رخ می دهد، به این دلیل است که پوسته یا لایه پایه رزین پلی اورتان از پشتی جدا شده است.

چه چیزی می تواند باعث لایه برداری شود؟ بزرگترین دشمن پارچه پلی اورتان: رطوبت و گرما. و در یک محیط داخلی با تهویه مطبوع و ترافیک زیاد، این می تواند ناشی از گرما و عرق بدن باشد که به مرور زمان برای شکستن پارچه پلی یورتان با کیفیت کمتر کافی است.

صندلی فرسوده پارچه ای
نمونه هایی از پارچه پلی یورتان لایه لایه که در یک محیط مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

پاک کننده ها و ضدعفونی کننده های قوی درجه بیمارستانی به بازار مراقبت های بهداشتی معرفی شده اند. … آنها همچنین ممکن است در تسریع لایه برداری پارچه های پلی یورتان نقش داشته باشند.

 

قیمت پارچه مبلی

طوفانی کامل از عوامل متقاطع…
همزمان با گسترش پلی یورتان ها، پاک کننده ها و ضدعفونی کننده های قوی بیمارستانی در چند سال گذشته به بازار مراقبت های بهداشتی معرفی شده اند. آنها معمولا برای تمیز کردن مبلمان، از جمله پاک کردن پارچه اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شوند. در حالی که این پاک کننده ها در کشتن باکتری ها و ویروس های مضری که به عنوان عامل عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی شناخته شده اند، موثر و ضروری هستند، ممکن است در تسریع لایه برداری پارچه های پلی اورتان نیز نقش داشته باشند.

همه تولیدکنندگان پارچه پلی یورتان یک سلب مسئولیت دارند که می گوید پس از استفاده از این نوع ضد عفونی کننده ها، پارچه باید با آب تمیز شسته شود و با یک حوله تمیز خشک شود تا هر گونه باقیمانده شیمیایی که در نهایت می تواند باعث تغییر رنگ یا تخریب سطح پارچه شود، پاک شود.

اگر این مرحله آخر نادیده گرفته شود – و من از چندین مرکز مراقبت های بهداشتی شنیده ام که آنها اذعان کرده اند که بازگرداندن کارکنان نظافت و انجام دور دوم شستشو و خشک کردن بر اساس زمان تقریبا غیرممکن است – شما ترکیبی از گرمای بدن و عرق بدن دارید. و انباشته شدن بقایای شیمیایی قوی، که با گذشت زمان همگی به تخریب سریع پارچه پلی اورتان کمک می کنند، به خصوص در مناطق پر رفت و آمد.

اگرچه میخواهید اطلاعاتی درباره قیمت پارچه ملحفه ای ترک بدانید می توانید از طریق این سایت اطلاعات خودرا کسب کنید.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.